Dnes má svátek: Ema Zítra: Dušan Pozítří: Darja

Maškarní karneval MŠ

Celý týden od 24. – 28. února se děti v MŠ připravovaly na maškarní karneval. Prostory MŠ se jako mávnutím kouzelného proutku vyzdobily barevnými klauny, balonky a vším, co ke karnevalu patří. S dětmi jsme si povídali, jak to na karnevale vypadá, co se tam dělá a samozřejmě o maskách, které bezesporu ke karnevalu patří. Děti se naučily básničku Karneval a písničku Kalamajka, kreslily a tvořily masky, klauny a barevné balonky.

Ve čtvrtek 27. února ve školce vypukl pravý maškarní karneval. Děti jsme při ranním příchodu vítaly v maškarních čepicích a pravý „školkový karneval“ mohl začít. Všichni jsme si vybrali nějakou masku a karneval jsme zahájili písničkou: Jede, jede mašinka. Užili jsme si spoustu legrace, zábavy, tancování a stolu plného dobrot. Děti byly nadšené a pro nás učitelky bylo největší odměnou vidět dětskou radost a smích. Náš karneval jsme zakončili bouchnutím „dětských špuntů“, což byla ta pravá tečka na konec. 
Petra Kaňuščáková

 

karm

karn

Vytisknout E-mail

investicedovzdelani

Kooperativní model rozvoje ICT dovedností učitelů

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.3.00/51.0013
Rozpočet projektu: 20 176 818,64,-Kč
Datum realizace: 27. 11. 2014 – 31. 7. 2015

Obsah projektu:
Prostřednictvím projektu podpoříme profesní rozvoj učitelů 31 partnerských škol v oblasti využívání dotykových zařízení ve výuce žáků, rozšíříme a zvýšíme kvalitu nabídky kurzů DVPP pro pedagogické pracovníky ZŠ. Vybavíme partnerské školy mobilními dotykovými zařízeními.

Cíle projektu:

  1. Vzděláme 430 pedagogů v kurzech DVPP se zaměřením na ICT, v nichž jsou propojeny moderní formy prakticky orientované výuky se vzděláváním pomocí moderní dotykové techniky, které povedou k jejich profesnímu rozvoji v oblasti ICT vzdělávání a sekundárně zvýší zájem žáků o výuku.
  2. Rozvineme schopnosti pedagogů integrovat ICT technologie do výuky všeobecně vzdělávacích předmětů.
  3. Umožníme pedagogům využít potenciál moderních technologií k názornému vyučování i aktivizaci žáků vedoucí k dosahování efektivnějších vzdělávacích výsledků.
  4. Vytvoříme a pilotně ověříme nový model vzdělávání a metodického vedení pedagogů, doplněný on-line platformou.
  5. Z 31 partnerských škol podpoříme 14 škol majících méně než 200 žáků, tj 45% malých škol.

Cílová skupina: Pedagogičtí a vedoucí pracovníci zapojených škol

Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.