Dnes má svátek: Ema Zítra: Dušan Pozítří: Darja

Beseda s pracovníkem PPP Ostrava o prevenci nežádoucího chování ve škole

Dne 27. 2. nás ve škole navštívil odborník Richard Klose z pedagogicko-psychologické poradny v Ostravě, který si s dětmi povídal o tom, jak je super mít ve škole kamarády a přátelskou atmosféru bez nadávek a škaredého chování. Někdy dokonce šikany, o které jsme si také povídali.
Děti seděly v kroužku a povídaly každý sám za sebe, co se jim v chování líbí a co nelíbí. Shodly se na tom, že se budeme k sobě chovat slušně a nebudeme jiným dělat to, co se nelíbí nám. I když nebudeme se všemi přátelit, určitě se můžeme kamarádit, případně být dobrým spolužákem, který je ohleduplný a respektuje druhého. A když se nám něco líbí, dokážeme se i vzájemně pochválit. Zkrátka, že v takovém kamarádském prostředí nedáme šikaně šanci!!!
Dětem se diskuze moc líbila, jelikož se mohly a chtěly zapojit všechny a během diskuze se výborně bavily a smály se od ucha k uchu. Smích je zkrátka koření života a lék na všechno...

Lucie Adamcová

beseda 1

Vytisknout E-mail

investicedovzdelani

Kooperativní model rozvoje ICT dovedností učitelů

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.3.00/51.0013
Rozpočet projektu: 20 176 818,64,-Kč
Datum realizace: 27. 11. 2014 – 31. 7. 2015

Obsah projektu:
Prostřednictvím projektu podpoříme profesní rozvoj učitelů 31 partnerských škol v oblasti využívání dotykových zařízení ve výuce žáků, rozšíříme a zvýšíme kvalitu nabídky kurzů DVPP pro pedagogické pracovníky ZŠ. Vybavíme partnerské školy mobilními dotykovými zařízeními.

Cíle projektu:

  1. Vzděláme 430 pedagogů v kurzech DVPP se zaměřením na ICT, v nichž jsou propojeny moderní formy prakticky orientované výuky se vzděláváním pomocí moderní dotykové techniky, které povedou k jejich profesnímu rozvoji v oblasti ICT vzdělávání a sekundárně zvýší zájem žáků o výuku.
  2. Rozvineme schopnosti pedagogů integrovat ICT technologie do výuky všeobecně vzdělávacích předmětů.
  3. Umožníme pedagogům využít potenciál moderních technologií k názornému vyučování i aktivizaci žáků vedoucí k dosahování efektivnějších vzdělávacích výsledků.
  4. Vytvoříme a pilotně ověříme nový model vzdělávání a metodického vedení pedagogů, doplněný on-line platformou.
  5. Z 31 partnerských škol podpoříme 14 škol majících méně než 200 žáků, tj 45% malých škol.

Cílová skupina: Pedagogičtí a vedoucí pracovníci zapojených škol

Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.