Dnes má svátek: Viola Zítra: Filip Pozítří: Valdemar

Školní polesí Valšovice

Ve čtvrtek 15. 2. jsme s dětmi navštívili školní polesí ve Valšovicích, které patří Střední lesnické škole v Hranicích. Studenti lesnické školy les využívají ke cvičným a praktickým činnostem, např. výsadbě stromů, těžbě dřeva, pozorování lesní zvěře apod. Studenti, pod vedením zkušených myslivců-pedagogů, seznamovali naše žáky s lesem a vším, co k němu patří. Například jim vysvětlili co je to lesní školka, oplocenka, obora, naučili je poznávat stopy zvířat ve sněhu, jakým způsobem lesní zvěř shání potravu a kolik vychovává mláďat, jak poznat stromy napadené kůrovcem atd. Také si s nimi zahráli různé hry, které děti dosud neznaly. I když byla pořádná zima a nejednomu z nás mrzly prsty na nohou a rukou, celé dopoledne jsme s nadšením sledovali výstup studentů, budoucích hajných a myslivců. Touto cestou bychom jim chtěli poděkovat za zajímavou exkurzi do světa stromů, lesní zvěře a čerstvého vzduchu. Už se moc těšíme na další setkání, které tentokrát proběhne koncem školního roku.

 

Fotografie z výletu najdete v sekci fotogalerie.

Daniel MatyášDSCF5229

 

 

Vytisknout E-mail

investicedovzdelani

Kooperativní model rozvoje ICT dovedností učitelů

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.3.00/51.0013
Rozpočet projektu: 20 176 818,64,-Kč
Datum realizace: 27. 11. 2014 – 31. 7. 2015

Obsah projektu:
Prostřednictvím projektu podpoříme profesní rozvoj učitelů 31 partnerských škol v oblasti využívání dotykových zařízení ve výuce žáků, rozšíříme a zvýšíme kvalitu nabídky kurzů DVPP pro pedagogické pracovníky ZŠ. Vybavíme partnerské školy mobilními dotykovými zařízeními.

Cíle projektu:

  1. Vzděláme 430 pedagogů v kurzech DVPP se zaměřením na ICT, v nichž jsou propojeny moderní formy prakticky orientované výuky se vzděláváním pomocí moderní dotykové techniky, které povedou k jejich profesnímu rozvoji v oblasti ICT vzdělávání a sekundárně zvýší zájem žáků o výuku.
  2. Rozvineme schopnosti pedagogů integrovat ICT technologie do výuky všeobecně vzdělávacích předmětů.
  3. Umožníme pedagogům využít potenciál moderních technologií k názornému vyučování i aktivizaci žáků vedoucí k dosahování efektivnějších vzdělávacích výsledků.
  4. Vytvoříme a pilotně ověříme nový model vzdělávání a metodického vedení pedagogů, doplněný on-line platformou.
  5. Z 31 partnerských škol podpoříme 14 škol majících méně než 200 žáků, tj 45% malých škol.

Cílová skupina: Pedagogičtí a vedoucí pracovníci zapojených škol

Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.