Dnes má svátek: Radana a Radan Zítra: Albína Pozítří: Daniel

Dopoledne na dopravním hřišti v Odrách

Ve čtvrtek 19. září se obě třídy ZŠ Mankovice vydaly do Oder, aby si děti na dopravním hřišti upevnily znalosti z dopravní výchovy a procvičily si bezpečné chování na silnici. Nejprve proběhlo v místní učebně osvěžení pravidel silničního provozu promítáním krátkých videoukázek. Jarek S. si před tabulí vyzkoušel roli policisty, který řídí provoz pomocí gest. V učebně byli s námi také žáci ZŠ Kujavy, z nichž někteří stejně jako Jakub K. úspěšně napsali test a získali Průkaz cyklisty. A poté všichni nedočkavě nasedli na kola (ti menší na koloběžky) a vrhli se do víru dopravního provozu. Světelné semafory, kruhový objezd, dávání přednosti zprava – to vše děti ohromně bavilo...Na fotkách můžete vidět také záběry z jízdy zručnosti, kterou naši cyklisté bravurně zvládli. Za odměnu nás paní učitelky povozily v elektromobilech.

Helena Hromková

IMG 20190919 101730

Pozn: Všechny fotografie z akce naleznete ve fotogalerii.

 

Vytisknout E-mail

investicedovzdelani

Kooperativní model rozvoje ICT dovedností učitelů

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.3.00/51.0013
Rozpočet projektu: 20 176 818,64,-Kč
Datum realizace: 27. 11. 2014 – 31. 7. 2015

Obsah projektu:
Prostřednictvím projektu podpoříme profesní rozvoj učitelů 31 partnerských škol v oblasti využívání dotykových zařízení ve výuce žáků, rozšíříme a zvýšíme kvalitu nabídky kurzů DVPP pro pedagogické pracovníky ZŠ. Vybavíme partnerské školy mobilními dotykovými zařízeními.

Cíle projektu:

  1. Vzděláme 430 pedagogů v kurzech DVPP se zaměřením na ICT, v nichž jsou propojeny moderní formy prakticky orientované výuky se vzděláváním pomocí moderní dotykové techniky, které povedou k jejich profesnímu rozvoji v oblasti ICT vzdělávání a sekundárně zvýší zájem žáků o výuku.
  2. Rozvineme schopnosti pedagogů integrovat ICT technologie do výuky všeobecně vzdělávacích předmětů.
  3. Umožníme pedagogům využít potenciál moderních technologií k názornému vyučování i aktivizaci žáků vedoucí k dosahování efektivnějších vzdělávacích výsledků.
  4. Vytvoříme a pilotně ověříme nový model vzdělávání a metodického vedení pedagogů, doplněný on-line platformou.
  5. Z 31 partnerských škol podpoříme 14 škol majících méně než 200 žáků, tj 45% malých škol.

Cílová skupina: Pedagogičtí a vedoucí pracovníci zapojených škol

Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.